Werken aan de toekomst doen wij samen
en kunnen wij niet alleen.

Werken aan de toekomst doen wij samen en kunnen wij niet alleen. Hieronder staat een overzicht van partijen waar het Dialogues House mee samenwerkt om waardevolle ontmoetingen mogelijk te maken.

ABN AMRO

Dialogues House is een initiatief van ABN AMRO Bank N.V. om innovatie en creativiteit te stimuleren. Om deze reden zijn zij de belangrijkste partner in de oprichting en verdere uitwerking van Dialogues House. Het Dialogues House team is erg dankbaar voor de kans die ABN AMRO ons biedt. Op deze wijze kunnen wij werken aan de dag van morgen.

www.abnamro.nl


Dialogues Incubator

Het Dialogues House werkt heel nauw samen met de Dialogues Incubator, wij zitten ten slotte onder een dak. Het Dialogues House zou het Dialogues House niet zijn zonder de invloed van Dialogues Incubator en vice versa.

www.dialoguesincubator.nl


Instituut voor Briljante Mislukkingen

Zonder mislukkingen geen vooruitgang. Het IvBM wil door verhalen, filmpjes, interactieve workshops, seminars en roadshows een klimaatverandering bereiken; een positieve houding ten opzichte van mislukkingen bevorderen. Als eerbetoon aan uitvinders en doorzetters. En om alle anderen uit te dagen…

www.briljantemislukkingen.nl


Dialogues Technology

Dialogues Technology is onze grootse partner qua technologische infrastructuur. Zonder Dialogues Technology zouden wij onze gasten niet de State-of-the-art omgeving aan kunnen bieden, zoals wij dat nu doen. Ook deze website is een kunststuk van Dialogues Technology.

www.dialoguestechnology.nl


Bar Boon

Bar Boon is de uitstekende leverancier van “Food & Beverages” voor het Dialogues House. Deze samenwerking verloopt al een aantal jaar naar wens. Bar Boon is een Espresso-bar waar naast koffie ook uitstekende broodjes e.d. worden geserveerd.

www.barboon.nl


Seeds

Seeds is een 100% dochterbedrijf van Dialogues Incubator, de innovatie-dochter van ABN AMRO. Het biedt een online crowdfunding platform dat (startende) ondernemers met een financieringsbehoefte van circa €35.000,- tot €150.000,- koppelt aan potentiële investeerders. Seeds richt zich op ondernemers die met hun business een positieve sociaal-maatschappelijke impact realiseren. Investeerders die hierin geloven hebben de mogelijkheid om vanaf €10,- te participeren in een onderneming.

www.seeds.nl


iDexpress

iDexpress brengt vindingen van uitvinders, productontwikkelaars en onderzoekers naar de markt door deze partijen actief in contact te brengen met investeerders en bedrijven. Maar ook omgekeerd kan iDexpress een R&D of innovatie vraagstuk binnen het eigen uitvindersnetwerk voorleggen ten behoeve van organisaties die geen oplossing hebben voor hun businessuitdagingen (challenges).

www.idexpress.nl


Next Generation Bank

Next Generation Bank is een initiatief van Dialogues House om ABN AMRO voor te bereiden op de toekomst. Welke uitdagingen, ontwikkelingen en uitkomsten kunnen wij verwachten? Door dit initiatief trachten wij de medewerkers van ABN AMRO voor te bereiden, te instrueren en te ontwikkelen. Dialogues House is een groot voorstander van dit initiatief.

www.nextgenerationbank.nl


Dutch Design Week

DDW presenteert ongeëvenaarde ideeën, eigenzinnige werken en inzichtelijke oplossingen van vernieuwende ontwerpers. Meer dan 1.500 ontwerpers tonen hun werk, variërend van industrieel ontwerp, ruimtelijk ontwerp, grafisch ontwerp, textiel, mode, architectuur, duurzaam ontwerp tot designmanagement & trends. Design in al haar disciplines en facetten komt aan bod. Deelnemers zijn zowel gevestigde bureaus en high-profile ontwerpers als talentvolle nieuwkomers en net afgestudeerde designers. Tijdens Dutch Design Week wordt een duurzame verbinding gelegd tussen publiek, bedrijven en ontwerpers door het uitwisselen van kennis en informatie. Hier zijn veel raakvlakken met het Dialogues House.

www.dutchdesignweek.nl


ABN AMRO TV

ABN AMRO TV adviseert interne opdrachtgevers over video als communicateimiddel en produceert video’s over diverse onderwerpen. Zoals wekelijks Update, interessant voor en gewaardeerd door beleggers. Han de Jong, Ben Steinebach en hun collega’s van het Economisch bureau geven hierin hun visie op de euro, beleggen in aandelen en diverse actuele economische onderwerpen. Daarnaast levert ABN AMRO TV de richtlijnen voor gebruik van video binnen de communicatiestijl op en ontwikkelen we een animatiestijl voor de bank voor o.a. uitlegvideo’s. Verder maken we veel moodfilms, sfeerverslagen, interviews, webseminars en zorgen voor de distributie van deze video’s op diverse websites en in social media. Zoals op het ABN AMRO YouTube kanaal, dat wij beheren of op narrowcastingschermen in de kantoren.


 

Pensional

Pensional bundelt de solide pensioendeskundigheid van APG met de ruim 200 jaar beleggingservaring van ABN AMRO.