Binnenkort in het Dialogues House


    Klantheld

    Excelleren in emotionele klantbeleving – interactieve bijeenkomst


    Aantal vrije plaatsen: 44

    Wereldwijd wint Customer Experience Management sterk aan belangstelling. In deze bijeenkomst laten we zien hoe class leaders ‘anders kijken’ naar klantrelaties en -beleving. Zij betreden de (nieuwe) ruimte van emotionele klantbeleving die leidt tot een groeispiraal van hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag met een sterke positionering en (commerciële) groei als resultaat.



    Scenario Thinking - website

    Met scenario planning inspelen op de kansen van morgen – Scenario planning voor gevorderden


    Aantal vrije plaatsen: 0

    De wereld verandert constant. Voorspellen is moeilijk, zeker wanneer het om de toekomst gaat. Scenario denken helpt je om voorbereid te zijn en in te spelen op mogelijke ontwikkelingen. Je kunt hiermee ‘leren van de toekomst’. Wil je meer weten over de toepassing van scenario’s, kom dan naar deze workshop.


    Balans

    Topworker – Balance your time


    Aantal vrije plaatsen: 0

    Voor veel mensen voelt tijd aan als iets wat verstrijkt, als een voorraadbegrip, als een stip die op een lijn stapje voor stapje verder tikt. Tijdens deze workshop leer je hoe je tijd kunt inzetten om stress te verminderen en meer balans tussen werk en privé te creëren.


    de kunst van het co-creëren

    De kunst van het co-creëren


    Aantal vrije plaatsen: 21

    Een inspirerend programma waarbij we kunst inzetten om ons te richten op het verbeteren van samenwerking, communicatie en creativiteit binnen teams. Hoe? We nemen 4 à 5 kunstwerken onder de loep. Kunst geeft een andere kijk op de realiteit, stimuleert creativiteit en helpt nieuwe ideeën aandragen. Deze workshop is niet alleen leuk, het is leerzaam en effectief.